Dear Daughter
Stáb |
rendező | Szirtes András |
forgatókönyvíró | Szirtes András | |
operatőr | Kardos Sándor , Szirtes András | |
vágó | Frank Gábor | |
narrátor | Szirtes András | |
dramaturg | May Szilvia , Szeredás András |
Szereplők |
Malgot Eszter | |
Szirtes András | ||
Szirtes Júlia |
Gyártó | Komplementer Kaméleon Kft. | |
Szinopszis
Én vágtam el a köldökzsinórt. Mikor a karomba vettem, kibuggyantak a könnyeim.
Az anyja nem merte megfogni, így hát én fürdettem meg először. Aztán meg? ...lepisilt.
És mi volt az első szava? Igen, jól hallották: Apu!
Hamar kiderült: makacs mint jómagam.
Az emberré válás fokozatai: lemászunk a fáról, majd a mellső lábainkat felemeljük?
Ennek eufóriáját láthatják most Önök, a film forgatókönyvét maga a "nagybetűs élet" írta.
Mesteremként tisztelt Jean-Luc Godard-tól egyszer megkérdezték, hogyan kell filmet csinálni? "Igen egyszerű. Csak azt kell tudni, hogy mikor indítsuk el a kamerát és mikor állítsuk le." Nos, én komolyan vettem a szavait, és hét éven keresztül eszerint dolgoztam és éltem.
A Dear Daughter önmagát építő történetében az volt a legnehezebb, hogy a tudatos előre tervezés mellett a természetesség látszatát sikerüljön megőrizni. Mintha minden éppen akkor és éppen ott alakulna, amikor pereg a kamerában a film.
A leforgatott anyagokat sohasem néztem meg a hét év alatt. A fejemben volt minden, és éjjelente, míg főszereplőm aludt, ki kellett találnom a másnapi forgatások helyszíneit, eseményeit. Ebben nagy segítségemre volt operatőr barátom Kardos Sándor.
A Dear Daughter egy ember életét követi nyomon, megszületésétől hétéves koráig. A manapság divatos valóság show, a Big Brother helyett adtam e találó címet filmemnek.
(Szirtes András)
Az anyja nem merte megfogni, így hát én fürdettem meg először. Aztán meg? ...lepisilt.
És mi volt az első szava? Igen, jól hallották: Apu!
Hamar kiderült: makacs mint jómagam.
Az emberré válás fokozatai: lemászunk a fáról, majd a mellső lábainkat felemeljük?
Ennek eufóriáját láthatják most Önök, a film forgatókönyvét maga a "nagybetűs élet" írta.
Mesteremként tisztelt Jean-Luc Godard-tól egyszer megkérdezték, hogyan kell filmet csinálni? "Igen egyszerű. Csak azt kell tudni, hogy mikor indítsuk el a kamerát és mikor állítsuk le." Nos, én komolyan vettem a szavait, és hét éven keresztül eszerint dolgoztam és éltem.
A Dear Daughter önmagát építő történetében az volt a legnehezebb, hogy a tudatos előre tervezés mellett a természetesség látszatát sikerüljön megőrizni. Mintha minden éppen akkor és éppen ott alakulna, amikor pereg a kamerában a film.
A leforgatott anyagokat sohasem néztem meg a hét év alatt. A fejemben volt minden, és éjjelente, míg főszereplőm aludt, ki kellett találnom a másnapi forgatások helyszíneit, eseményeit. Ebben nagy segítségemre volt operatőr barátom Kardos Sándor.
A Dear Daughter egy ember életét követi nyomon, megszületésétől hétéves koráig. A manapság divatos valóság show, a Big Brother helyett adtam e találó címet filmemnek.
(Szirtes András)
Cselekmény címkék
család, lányLinkek |
Port.hu |
Ha szeretnéd, hogy Te, a Céged vagy a Filmed megjelenjen a HMDb adatbázisában, ill. a filminhungary-n, akkor lépj kapcsolatba velünk: info@forum.film.hu
Ha hibát vagy szerzői jogokat sértő tartalmat találtál, írj nekünk!